Branding-ul de cuplu

Posted in nuntă, sfaturi

În general când rostim cuvântul brand, imediat ne vine în minte un logo sau o companie (de exemplu Apple sau Coca Cola). Dar un brand este mult mai mult decât un logo: înseamnă valori, personalitate și un mod de a fi. Elementele care fac un brand să fie unitar sunt variate: logo, paletă cromatică, font, texturi și chiar sunete sau melodii.

Când vine vorba de branding de cuplu sau de eveniment, conceptul este similar. Pornind de la personalitatea mirilor se poate crea o identitate vizuală care poate fi folosită peste tot: de la invitații, meniuri, obiecte decorative și mărturii până la albumul foto și filmul nunții.

Un brand de nuntă nu este o temă, însă o nuntă tematică poate fi și brand-uită.

Scopul este ca toate aceste elemente unice să creeze o imagine unitară și coerentă despre care se va vorbi și peste ani și ani.

colaj-nunta-pe-bicicleta

 

Etapele realizării unui branding de cuplu / nuntă:

1. Stilul și atmosfera pornesc de la cum se dorește să fie nunta: poate gradios, rupt din povești, la un palat; poate rustic, într-un hambar; poate intim pe un colț de plajă; poate high-end la un local de lux. Totul plecând, bineînțeles, de la conceptul ales (despre care am scris pe larg într-un articol dedicat).

2. Culorile, motivele și texturile sunt cele care determină atmosfera, deci sunt foarte importante. Ele trebuie să se potrivească atât cuplului, cât și locațiilor. Ornamente în auriu și negru conferă un aer elegant, în timp ce lemnul sau alte texturi organice duc spre vintage. De asemenea, culorile tari și motivele geometrice sunt stridente și jucăușe, dar cu mici ajustări cromatice pot fi și retro.

3. Logo-ul este o marcă personală și poate fi o monogramă, un scris sau un desen unic, un simbol. Ideal ar fi să fie făcut cu mult timp înaintea nunții și să apară pe absolut toate materialele, de la invitații la orice obiect pe care se potrivesc.

4. Fonturile, de asemenea, trebuie utilizate pe toate materialele și alese în avans. Două sau trei fonturi care merg bine împreună leagă și mai strâns totul și conferă un plus de personalitate.

5. Detaliile sunt dichisul. Cu un mic manual de brand, orice furnizor va ști cum să se adapteze stilului și să recomande ceva potrivit: printuri, flori, tort, aranjamente, meniu, muzică, etc. Fiecare element ajută la crearea atmosferei dorite.

colaj-nunta-arhitecti

O mulțime de evenimente și petreceri sunt pe un brand – de ce nu ar fi și nunta? Pentru că, până la urmă, nunta este un eveniment ce reprezintă un cuplu. Branding-ul de nuntă înseamnă să atașezi ceea ce este reprezentativ fiecărui detaliu. Pentru că, adesea, nunțile cele mai reușite sunt cele în care se investește timp și suflet, mai degrabă decât bani.

Este în interesul tuturor ca nunta să aibă personalitate, unitate conceptuală și vizuală, așa că putem oferi acest serviciu de branding pentru mirii care semnează un contract cu noi.

CUPRINS